KARİYER

İnsan Kaynakları Departmanı olarak, şirketimizin başarısının personel kalitesiyle doğru orantılı olduğuna inanıyoruz. Ekibimize değişime ve gelişime açık, dinamik turizm sektörünü seven, şirket kültürünü benimseyen kişileri kazandırarak, başarılı sonuçlara ulaşmak öncelikli hedefimizdir.

Güncel özgeçmişinizi ik@hsctravel.com e-mail adresimize gönderebilirsiniz.

  • Katılımcı, paylaşımcı, şeffaf, farklılığa ve yaratıcılığa değer veren bir kültürün oluşturulmasını ve yaygınlaştırılmasını sağlamak,
  • Çalışanlarına taşıdıkları sorumluluklar ve organizasyona kattıkları değer doğrultusunda kariyer yönetimi sunmak,
  • Çalışanların kendi iş sonuçlarının sorumluluğunu almalarını teşvik etmek,
  • Bağlılığı güçlendirici yaklaşımları sürekli geliştirmek,
  • Güvenli, sağlıklı, etik değerlerin yaşatıldığı, iş ve özel yaşam arasındaki dengeyi dikkate alan bir iş ortamı sağlamak için çalışıyoruz.

Genel Nitelikler

  • Çağrı Merkezinde en az 1 yıl satış tecrübesi olan,
  • Diksiyonu düzgün ve telefonda iletişim yeteneğine güvenen,
  • Yenilikçi, değişime ve gelişime açık,
  • Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da 1 yıl tecilli,
  • Antalya Muratpaşa’da ikamet eden ya da edebilecek,
  • Türkçenin yanında; İngilizce, Rusça ve Almanca dillerinden en az bir tanesine hâkim kişiler tercihte önceliklidir.

İş Tanımı

  • Acentemizin çağrı merkezinde ürünlerin tanıtımını ve satışını yapmak,
  • Yurtdışından e-mail ya da telefon yoluyla gelen talepleri satışa çevirmek.